Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Debata społeczna „Jak zorganizować imprezę? Wspólnie porozmawiajmy o bezpieczeństwie”

W związku ze zbliżającym się sezonem wiosenno – letnim, który sprzyja organizowaniu wszelkiego rodzaju wydarzeń rozrywkowych oleccy policjanci zorganizowali debatę społeczną, której tematem było „Jak zorganizować imprezę? Wspólnie porozmawiajmy o bezpieczeństwie”. Głównym celem spotkania było omówienie zadań i obowiązków organizatorów wydarzeń rozrywkowych.

Debata pod hasłem „Jak zorganizować imprezę? Wspólnie porozmawiajmy o bezpieczeństwie” odbyła się w sali konferencyjne Urzędu Miejskiego w Olecku. Spotkanie otworzył mł. insp. Dariusz Stachelek I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Olecku, który wprowadził zebranych w omawiany temat.

Następnie podinsp. Ewa Papadopulu Naczelnik Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego przedstawiła przepisy prawa dotyczące organizowana imprez masowych oraz wykorzystania dróg w sposób szczególny a także  podkreśliła jakie obowiązki i zadania ciążą na organizatorach takich wydarzeń.

Podczas spotkania odbyła się dyskusja, w trakcie której uczestnicy wymieniali spostrzeżenia i wypracowywali pożądane schematy współpracy, aby organizowane przez nich imprezy przebiegały w sposób bezpieczny.

Na zakończenie policjanci zachęcali do korzystania z narzędzi wykorzystywanych do komunikacji ze społeczeństwem takich jak aplikacja Moja Komenda i Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa oraz  przypomnieli o programie Dzielnicowy Bliżej Nas.

 

Powrót na górę strony